Acesta a mai adăugat că orice procent de peste 10% este de apreciat, având în vedere concurența intensă, conform declarațiilor sale făcute pentru ziarul german FAZ, citate de Reuters.
Volkswagen "nu poate ține pasul în acest moment" în spațiul EV din China, a declarat CEO-ul Oliver Blume pentru FAZ. El a adăugat că noile modele care urmează să fie lansate în anii următori vor îmbunătăți poziția constructorului auto.
Așadar, Blume a spus că Volkswagen "nu ar trebui să aibă așteptări utopice".
"Dacă atingem o cotă de piață de două cifre pe termen lung pe o piață chineză în creștere rapidă, acesta este deja un obiectiv foarte respectabil", a spus el, potrivit raportului FAZ.
Cota de piață globală a Volkswagen în China a scăzut la 14% anul trecut, de la 18% în 2018, deoarece producătorii autohtoni de automobile exclusiv electrice au câștigat mult teren pe fondul scăderii vânzărilor de motoare cu combustie.
Șeful Volkswagen în China, Ralf Brandstaetter, a declarat anterior că VW își propune să rămână principalul producător auto internațional în China, deși directorul financiar Arno Antlitz a avertizat la sfârșitul anului trecut că ar putea pierde cotă pe piața vehiculelor electrice până la lansarea unor noi modele.
Constructorul auto german face presiuni pentru a-și extinde gama de produse în China pentru a atrage clienți în special în segmentul de intrare și de nivel mediu al mașinilor electrice, oferta sa actuală având un preț mai mare decât cel al multor rivali chinezi care folosesc produc vehicule electrice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.