Fluctuațiile valutare au determinat chinezii să își facă cumpărăturile acasă. Alessandro Bogliogo, CEO-ul Tiffany, a declarat că s-a constatat o creștere a cheltuielilor chinezilor în propria lor țară, scrie Bloomberg.
Ținând cont de aceste schimbări de comportament, Tiffany a decis să deschisă mai multe magazine în China, inclusiv pe aeroportul din Shanghai, în următoarele săptămâni.
Bogliolo a mai declarat că are intenția ca magazinul din Shanghai să devină al doilea cel mai important magazin, după cel din New York.
O celebră casă de bijuterii vinde... obiecte de uz casnic
Tiffany mai are un magazin în Hong Kong dar unde vânzările au avut de suferit din cauza celor mai recente proteste.
Sectoare ale economiei, de la turism la bunuri de lux, care se bazau mult pe consumatorii chinezi se resimt în urma deprecierii yuanului și a nesfârșitului război comercial dintre SUA și China. Companii mari ale lumii fac acum tot posibilul să ajungă în grațiile celui mai mare pool de clienți din lume, China.
Vânzările Tiffany către turiștii din SUA au scăzut cu 25% în primul trimestru, încă înainte ca ministrul Turismului din China să emită o avertizare de călătorie celor care intenționează să viziteze SUA.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.