Pe primul loc se află Netflix, furnizor de filme și seriale, care, într-un an, a câștigat 790,2 milioane de dolari.
Locul secund, cu 490 de milioane de dolari, a revenit proiectului Tencent Video (alternativa chineză la YouTube) și care, în China, a devenit cel mai mare serviciu video după numărul de abonați cu plată.
Pe trei a fost plasat programul Tinder (462,2 milioane dolari), aplicația pentru platformele mobile Android și Apple iOS detinată întâlnirilor romantice, în funcție de geolocație și de parametrii indicați.
Citește și Top 5 cele mai bune telefoane
Pe patru s-a poziționat serviciul de streaming video iQiyi, care oferă acces la filme, seriale documentare și artistice sub licență, programe TV de divertisment. Platforma a realizat încasări de 420,5 milioane de dolari.
Cu 264,5 milioane de dolari, pe cinci s-a plasat Kwai, rețeaua socială, unde accentul se pune pe conținutul video. Aici nu se postează fotografii, nu se fac comentarii filosofice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.