Nava ar fi trebuit să fie livrată având instalate 11 ascensoare magnetice, nu pe cabluri, în mai 2017.
Huntington Ingalls Industries, contractorul care trebuia să livreze acest portavion, promisese că va termina de instalat cele 11 lifturi înainte de testele care ar trebui să se încheie luna aceasta, pentru a certifica cel puțin 50% dintre operațiuni.
Astfel, testele au fost extinse până în octombrie iar nava tot nu va avea toate ascensoarele instalate, deoarece operațiunea ar urma să se încheie în decembrie.
China atacă mările lumii! Și-a scos ”la vizionare” ultima realizare militară. VIDEO
Un ofițer de pe portavion a declarat pentru Bloomberg că în esență nava nu este funcțională dat fiind că nu poate căra muniție.
Între timp s-au ivit alte probleme pe care constructorul și US Navy trebuie să le rezolve. Este vorba de izolațiile ușilor și trapelor de-a lungul puțului liftului, acestea neîndeplinind specificațiile.
Lifturile pe ce USS Ford ar trebui să poată transporta muniție de artilerie de 10 tone și să se deplaseze cu viteza de 45 m/minut, față de 4 tone și viteză de 40 m/minut cât are capacitatea portavionului de clasă Nimitz.
Lifturile nu sunt singurele probleme ale USS Ford. Alte probleme au fost semnalate și la sistemul eletromagnetic de lansare a avioanelor cât și sistemul de prindere al aeronavelor la aterizare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.