Potrivit rapoartelor, geanta Balenciaga x Lay's a fost văzută pentru prima dată în timpul Săptămânii Modei de la Paris, primăvară/vară 2023, care s-a încheiat pe 4 octombrie 2022.
Poșeta are un fermoar în partea de sus și o etichetă pe care scrie "Balenciaga Paris" în mijloc.
Este vorba despre o pungă de chips-uri Lay's care o să aibă un preț nu mai mic, nu mai mare de 1800$. Este făcută din piele cu căptușală argintie și este creată de un designer spaniol.
Cine știe ce a dus la acest design, dar Diet Prada bănuiește că ar putea avea ceva de-a face cu directorul de creație al Balenciaga, Demna Gvasalia, care a fost văzut purtând o geantă Lay's la începutul acestei veri în mai multe ocazii.
Nu este clar care este de fapt sursa de inspirație pentru acest accesoriu vestimentar care va deveni viral, dar modele similare au fost găsite pe AliExpress.
Acum, aceasta este o afirmație că a purta o pungă de chipsuri la prezentările de modă sau la o petrecere de cocktail poate fi atât elegantă datorită brandului Balenciaga.
Balenciaga este cunoscută pentru faptul că acaparează prima pagină a ziarelor pentru tendințele sale unice în materie de modă.
La începutul lunii mai, brandul de modă a surprins lumea cu o colecție limitată de adidași în dificultate, etichetată "Paris Sneaker". Această colecție a prezentat 100 de perechi de adidași distruși, care au venit cu un preț de 625 de dolari.
Proprietarii Chanel au câștigat masiv. Criza priește pieței luxului
Averea fraților Alain și Gerard Wertheimer, proprietarii Chanel, a crescut vertiginos pe fondul creșterii cererii pentru produsele de lux ale companiei.
Familia care se află în spatele Chanel a încasat anul trecut un câștig de 5 miliarde de dolari, în condițiile în care cererea globală în creștere pentru produsele sale de lux a ridicat la noi culmi averea adunată de mai multe generații ale familiei.
Holdingul familiei Wertheimer pentru Chanel, cu sediul în Insulele Cayman, a primit două dividende de 2,5 miliarde de dolari în 2021, potrivit documentelor depuse în Marea Britanie. Este cea mai mare plată anuală a retailerului de parfumuri No. 5 și de ”little black dresses” de când a început să publice situațiile financiare.
Averea familiei
Averea netă a familiei Wertheimers, care deține Chanel, a crescut cu 37% în acest an, până la 90 de miliarde de dolari, potrivit Bloomberg Billionaires Index, după ce creșterile de prețuri au ajutat furnizorul de produse de lux să depășească nivelurile de profit de dinainte de pandemie în 2021. Frații Alain, în vârstă de 73 de ani, și Gerard, în vârstă de 71 de ani, sunt creditați cu acțiuni egale ale companiei cu acționariat restrâns.
Cererea globală pentru produsele marca Chanel a crescut în ultimii doi ani, împreună cu prețurile acestora. Clasica sa geantă mică cu clapetă clasică se vindea cu 8.200 de dolari în SUA în decembrie, cu 60% mai mult decât în noiembrie 2019, în timp ce clienții din magazinul parizian erau limitați la cumpărarea unei singure genți la un moment dat, cu o așteptare de două luni înainte de a cumpăra alta. Cumpărătorii din Seul s-au aliniat în fața unui butic Chanel la ora 5 dimineața pentru a avea șansa de a cumpăra o geantă de 9.500 de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.