Tubecon România se va desfășura pe trei mari scene dedicate divertismentului (într-un show de peste 10 ore de muzică, challenges, prezentări de modă și comedie), gamingului(unde jucători renumiți vor participa la sesiuni demo și concursuri) și fashion-beauty (un periplu prin modă, frumusețe, produse și tehnici de make-up, toate exemplificate de profesioniști și de cele mai urmărite vedete online din domeniu).
Tubecon este adus în România de antreprenorul Dragoș Stanca – cunoscut și că fondator al iCEE.fest - Interactive Central and Eastern Europe Festival.
Din echipa de start mai fac parte nume cunoscute în industrie, precum Mihai-Alexandru Hash - aka Mikey Hash - , ambasador Tubecon pentru România. Relația cu creatorii și influencerii va fi coordonată de Florin Grozea, fondatorul agenției HitYourself. “Consumul de media al noilor generațîi se schimbă radical iar Tubecon e un prim proiect prin care ne propunem să marcăm și să analizăm, așa cum se cuvine, un fenomen care este mult prea amplu încât să mai “încapă” în cadrul iCEE.fest. Acesta este motivul pentru care am decis să îi dedicăm o atenție specială și să construim un concept unic, separat de festival, iar Tubecon – eveniment cunoscut deja publicului european și creatorilor de conținut din întreaga lume încă din 2014 - a fost prima opțiune în acest sens. Mă bucur că am reușit că România să fie prima piață din Europa de Est care va găzdui un Tubecon”, spune Dragoș Stanca.
Citește și:ENERGY FORUM: Cum va arăta piaţa energiei la sfârşitul anului 2019
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.