"Rezultatele din trimestrul doi din 2020 subliniază mediul extern dificil cu care ne-am confruntat în ultimele luni", se arată într-un mail trimis angajaţilor de directorul general Chip Bergh. Acesta a adăugat că în urma concedierilor firma va realiza economii anuale de 100 milioane de dolari.
La mijlocul lunii martie, Levi a închis toate magazinele din America de Nord, America de Sud şi Europa, precum şi cele mai multe unităţi din Asia. Închiderea magazinelor timp de aproximativ zece săptămâni a avut "un efect negativ semnificativ asupra veniturilor, câştigurilor şi fluxului de numerar", a precizat compania cu sediul în San Francisco.
Vânzarea retailerului Pepco, amânată! Ce s-a întâmplat
În trimestrul doi din 2020, Levi a înregistrat pierderi nete de 364 milioane de dolari, parţial compensate de creşterea vânzărilor online. Veniturile nete au scăzut la 497,5 milioane de dolari, dar peste estimările analiştilor, care se aşteptau la 485,5 milioane de dolari.
În urma redeschiderii magazinelor, "performanţele sunt mai bune decât ne aşteptam", a declarat Bergh.
De la începutul anului, acţiunile companiei au scăzut la Bursa de la New York cu aproximativ 25%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.