A ajuns la această avere enormă datorită tatălui său Gustav Witzøe și a unei ferme de somon.
Listele fiscale pentru anul 2021 au fost publicate marți în Norvegia, liste care sunt disponibile public la cerere.
Potrivit biroului fiscal norvegian, Gustaf Magnar Witzøe a avut venituri de 1,2 miliarde de coroane în 2021, aproximativ 119 milioane de euro. Averea sa se ridica la exact 19.796.945.077 coroane, adică aproximativ 1,88 miliarde de euro.
În total, însă, el a plătit și peste 50 de milioane de euro în impozite. Având în vedere contul său, această factură nu ar fi trebuit să-l șocheze prea mult.
Averea
Gustav Magnar Witzøe își datorează averea fermei de somon a tatălui său, Gustav Witzøe. El a fondat SalMar ASA în 1991. Acesta a avut la început doar unsprezece angajați, câteva bărci, cîteva perimetre de mare închiriate și o idee bună. Când Gustav era mic, familia trăia viața normală a unei familii din clasa de mijloc. Banii mulți au venit abia când Gustav era pe cale să ajungă la pubertate.
În prezent, compania este considerată cel mai mare producător de somon din lume. Pentru ca impozitul pe moștenire să fie cât mai mic posibil, tatăl Witzøe a transferat o mare parte din acțiuni fiului său în 2013. În acea zi, tânărul Witzøe a devenit brusc cea mai bogată persoană sub 30 de ani din lume.
Gustaf Magnar Witzøe a lucrat ocazional la ferma sa piscicolă când era mult mai tânăr, dar, în general, până acum nu a gestionat afacerea. În 2021, el a explicat într-o emisiune la o televiziune norvegiană Gustav Magnar Witzøe de ce tatăl său încă mai conduce compania și de ce preferă să el însuși o viață discretă. "Nu cred că sunt omul potrivit pentru asta. Aici sunt în joc mari valori și locuri de muncă. Este o mare responsabilitate care te poate împovăra. Dacă m-aș duce și aș vinde o parte din ea pentru a investi în bitcoin, de exemplu... cineva de la mine de acasă s-ar supăra foarte tare."
Până când se va simți mai încrezător ca om de afaceri, preferă să fie în fața camere, tânărul fiind model. Într-un interviu, el a explicat: "Sunt un pic timid. Când ești model, te prefaci că ești o persoană diferită. Este distractiv și, de asemenea, ajung să cunosc o mulțime de oameni drăguți".
A înființat o fundație pentru că viața să nu se rezume doar la modă, farmec și bani. Din 2019 există "W-Initiative", care susține cu fonduri proiecte pentru copii și tineri din întreaga lume.
Publicul este ros de curiozitate
Până acum este considerat un burlac convins însă este și cel mai dorit burlac din toată lumea. Unii bănuiesc că are fie o iubită secretă, fie poate un iubit. Speculațiile au crescut în intensitate atunci când a început o colaborare cu stilistul Jan Thomas (51 de ani) în 2021 și a mers cu acesta la unele evenimente însă tânărul a declarat despre aceste zvonuri să nu îl interesează.
Citește și:
Publicitarii i-au întors spatele lui Elon Musk. Este Twitter în pragul colapsului?
Domnia turbulentă a lui Elon Musk la Twitter a dus la o dispută devastatoare cu branduri și comercianți de top, în timp ce afacerea publicitară de 5 miliarde de dolari pe an a companiei de social media este afectată de tensiuni legate de conținut și de moderarea resurselor.
Mai multe agenții de publicitate și cumpărători de media au declarat pentru Financial Times că toate marile branduri pe care le reprezintă au întrerupt cheltuielile pe platforma de socializare, citând alarma provocată de abordarea ad-hoc a lui Musk în ceea ce privește controlul conținutului și decizia acestuia de a concedia mai mulți membri ai echipei sale de vânzări de publicitate, scrie Financial Times.
Între timp, Musk a încercat să-i contacteze personal pe directorii executivi ai unora dintre mărcile care au blocat reclamele pentru a le reproșa, potrivit unei persoane importante din industrie, determinându-i pe alții, în schimb, să își reducă cheltuielile la minimul necesar pentru a evita o nouă confruntare cu omul de afaceri miliardar.
Concedieri haotice
După mai multe valuri de reduceri de posturi și plecări, personalul Twitter Ads s-a redus atât de mult încât multe agenții nu mai au niciun punct de contact în cadrul companiei și nu au primit niciun contact sau aproape niciun contact în ultimele săptămâni, potrivit a patru persoane din industrie.
Un cumpărător de media a declarat că unele branduri nu au reușit să obțină feedback cu privire la performanța campaniilor anterioare din cauza lipsei de personal. Alții se plâng de faptul că sistemele publicitare ale Twitter devin, de asemenea, eronate, ceea ce face dificilă sau chiar imposibilă desfășurarea campaniilor. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.