”Vom asigura un nivel ridicat al disponibilității rețelei teritoriale CEC Bank, inclusiv un număr de 250 unități din mediul urban mic și rural care vor fi operaționale în perioada 8-14 aprilie a.c., astfel încât cei peste 400.000 de clienți care își încasează pensiile prin CEC Bank să poată avea acces la disponibilități în numerar”, declară Bogdan Neacșu, președinte - director general al CEC Bank.
În plus, în această perioadă, la nivelul întregii rețele de unități teritoriale, în intervalul orar 11:00-13:00, clienții în vârstă de peste 60 de ani vor avea prioritate la realizarea operațiunilor bancare atât la ghișee, cât și la ATM-uri, în linie cu prevederile Ordonanțelor Militare.
De asemenea, la nivelul unităților CEC Bank au fost implementate o serie de măsuri pentru protecția angajaților și a publicului care includ: igienizarea zilnică a spațiilor de lucru, distribuirea de materiale sanitare și materiale de protecție pentru personalul care lucrează cu publicul și disponibilitatea dezinfectanților de mâini pentru clienți, la intrarea în orice unitate a băncii. În plus, numărul de persoane prezente simultan în cadrul unei unități a fost limitat, astfel încât să păstrăm limita de siguranță de 1,5 metri.
Citește și Credite medicale. Oferta băncilor din România pe acest segment
CEC Bank va asigura plata rapidă a pensiilor în conturile clienților, având în vedere starea de urgență și apropierea sărbătorilor pascale. Banca va demara transferul către conturile clienților imediat după încasarea sumelor aferente pensiilor de la Casele Județene de Pensii.
CEC Bank este unul dintre cei mai importanți plătitori de pensii la nivel național, cu peste 400.000 de astfel de clienți. Banca este prezentă în 781 de localități, din care peste 60% în mediul rural. CEC Bank are cea mai extinsă rețea teritorială, cu 1.024 de unități și 1.222 de ATM-uri la sfârșitul lui 2019.
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent peste 2 milioane de clienți, cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și active de 29,3 miliarde lei, la sfârșitul anului 2018.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească, care oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și phone-banking (Tele CEC).
Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank, iar în luna noiembrie a acestui an (a.c. 2019), în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei. Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.