Publicitate
Cu RoPay poți solicita bani și efectua plăți, iar tranzacțiile se procesează în maximum 10 secunde, între persoane fizice aflate în proximitate.
“În urmă cu 3 ani, CEC Bank era prima instituție din România care oferea serviciul de transferuri instant către orice altă bancă din România folosind numărul de telefon ca alias, în locul IBAN-ului. Digitalizarea CEC Bank continuă și banca noastră este din nou prima instituție din România care oferă serviciul RoPay, un serviciu de plăți cu mobilul care face posibilă inițierea și încasarea facilă de plăți instant între clienții bancari (persoane fizice), prin simpla scanare a unui QR code. Clienții trebuie doar să aibă aplicația CEC app instalată pe telefonul mobil, putând să trimită și să ceară bani instant, la fel de ușor ca trimiterea unui SMS”, a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.
Cu noua schemă de plăți poți solicita bani unui prieten, prin simpla generare a unui cod QR din CEC app. Plătitorul trebuie doar să dețină CEC app sau aplicația de mobile banking a unei alte bănci înrolate în serviciul RoPay, să scaneze codul QR și să autorizeze efectuarea plății. Serviciul este gratuit atât pentru plătitor, cât și pentru beneficiar și este disponibil non-stop, 24/7.
RoPay a fost dezvoltat de TRANSFOND și este oferit consumatorilor finali prin intermediul aplicațiilor de mobile banking ale băncilor comerciale din România. Schema RoPay îi are drept co-administratori pe Asociația Română a Băncilor și TRANSFOND, care este și furnizor al infrastructurii centrale a Serviciului RoPay (MPS).
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 93,23 miliarde de lei, la sfârșitul semestrului I 2024.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, mobile banking
(CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Despre Grupul CEC Bank
Grupul CEC Bank a luat ființă prin preluarea, la data de 27.07.2023, de către CEC Bank S.A., a pachetului majoritar de acțiuni (99,993%) al Fondului de Garantare a Creditului Rural – I.F.N. S.A. (FGCR), alături de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale.
FGCR are ca obiect principal de activitate asumarea de angajamente de garantare şi emiterea de garanţii pe seama fondurilor publice, a surselor proprii şi a oricăror alte surse pentru credite şi alte instrumente de finanţare care pot fi obţinute de persoane fizice şi juridice - producători agricoli şi procesatori de produse agro-alimentare, pentru realizarea producţiei agricole, stocarea / procesarea produselor agricole şi realizarea obiectivelor de investiţii în aceste domenii. FGCR acordă garanții pe seama surselor puse la dispoziție de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și în condițiile stabilite printr-o serie de acte normative. Detalii se regăsesc pe website-ul FGCR https://fgcr.ro/despre-noi/.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.