Rețelele interne de date joacă un rol esențial în activitatea băncii și în asigurarea serviciilor bancare către public: prin intermediul rețelei interne se realizează transferul de informații între unități și la nivelul Centralei - pentru operațiuni bancare, credite, etc. În ultimul an, necesitățile la nivelul băncii au crescut exponențial în contextul lansării unor proiecte ambițioase de digitalizare – sistem electronic de management al documentelor, magazin virtual pentru accesarea serviciilor bancare, dar și în contextul implementării unui model de lucru hibrid la nivelul echipelor interne.
În ultimul an, CEC Bank a asistat la dublarea numărului de e-mailuri, până la 8 milioane, la 150.000 de ședințe online pe Teams și la creșterea cu 70% a numărului de documente stocate în rețeaua internă. În acest context, banca avea nevoie să-și modernizeze rapid infrastructura IT. În mai puțin de cinci luni, sistemul de gestiune software a traficului de date SD-WAN a fost implementat în peste 80% din locațiile CEC Bank - cea mai mare rețea bancară din România, cu peste 1.000 de unități. Grație alocării dinamice a benzilor de comunicație a fost posibilă creșterea capacității rețelei de până la 20 de ori, dar și implementarea unor soluții IT moderne de securitate, cloud și Office 365.
Abordarea SD-WAN a permis modernizarea infrastructurii în timp record și cu costuri reduse, prin configurarea centralizată, de la distanță, a întregii rețele, prin software, comparativ cu abordarea tradițională, în care schimbul de date prin rețeaua internă era asigurat prin configurarea manuală a echipamentelor și conexiunilor.
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 41,25 miliarde lei, la sfârșitul lui 2020.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.