“Suntem foarte încrezători că odată cu implementarea platformei CRM Creatio, dezvoltată pe o tehnologie modernă no-code și având la bază practici de top din zona serviciilor financiare, CEC Bank va oferi o îmbunătățire majoră a nivelului de satisfacție privind serviciile oferite pe piața bancară din România. Construcția unui parteneriat sustenabil cu clienții noștri se bazează pe încredere, pe conveniența și disponibilitatea ridicată a serviciilor noastre, asigurate de un model de distribuție hibrid, în care rețeaua teritorială extinsă joacă un rol foarte important, având în vedere misiunea Băncii de a susține creșterea incluziunii financiare, mai ales în mediul rural și urban mic“, a declarat Gabriel Pralea, Director al Direcției de Administrare a Rețelei Teritoriale din cadrul CEC Bank.
Implementarea presupune dezvoltarea pe o infrastructură cloud a unui ecosistem integrat de 14 module, care permit gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu cei peste 2,3 milioane de clienți ai Băncii, atât persoane fizice, cât și companii. Aceste module oferă funcționalități extinse în domenii comerciale cheie, precum managementul activităților de vânzare, operațiuni și marketing.
Platforma oferă, de asemenea, capabilități de management al proceselor de business pentru automatizarea și monitorizarea fluxurilor de lucru, precum și aplicații ale modelelor specifice industriei, bazate pe AI și Machine Learning, cu beneficii privind eficiența și productivitatea Băncii pe termen mediu și lung.
“De la susținerea unor decizii financiare majore (precum finanțarea unei investiții pe termen lung) până la deservirea celor mai simple nevoi tranzacționale, funcționalitățile oferite de cele 14 module distincte ale platformei CRM vor permite celor peste 3.500 de utilizatori din Bancă, atât din front-office, cât și din centrala băncii, să fie mai eficienți în colaborarea internă și implicit mai performanți în comunicarea și soluționarea nevoilor de zi cu zi ale clienților noștri“, a adăugat Gabriel Pralea.
“Echipa Creatio este încântată să colaboreze cu CEC Bank pentru a implementa soluția noastră modernă de CRM, bazată pe tehnologii AI și no-code. Acest parteneriat va permite CEC Bank să optimizeze eficiența operațională, să simplifice procesele de lucru pentru angajați și să îmbunătățească considerabil experiența clienților. Suntem încrezători că platforma noastră flexibilă și inovatoare va oferi băncii agilitatea necesară pentru a genera valoare pe termen lung, atât pentru afacere, cât și pentru clienții săi", a declarat Jason Olkowski, Chief Customer Officer, Creatio.
Despre Programul de Transformare CEC Bank
Strategia CEC Bank are în centrul său nevoile clienților, iar întregul program de transformare este dezvoltat în această direcție. În cadrul Programului de Transformare, pe lângă implementarea CRM (Customer Relationship Management), mai amintim următoarele proiecte:
FIS Quantum: o platformă modernă pentru gestionarea activităților de trezorerie și a bilanțului, cu noi funcționalități dedicate cliențiilor Băncii; ERP (platforma SAP): platforma financiar-contabilă actualizată; Un nou Sistem Core Banking, care va înlocui actualul Core Banking cu un sistem modern și robust, capabil să răspundă cerințelor de dezvoltare ale Băncii; Un nou Centru de Date amplasat într-o locație modernă, cu caracteristici de Data Center, prin care să fie asigurată reziliență operațională.
Digitalizarea unităților teritoriale
În prima jumătate a anului curent, accesarea produselor și serviciilor bancare pe parcurs 100% digitalizat și-a continuat diversificarea, iar tehnologia cu motoare decizionale automate a fost extinsă către serviciile din unitățile teritoriale. La nivelul unităților teritoriale, 50% din creditele de consum se acordă clienților persoane fizice prin fluxuri digitalizate cu răspuns rapid, în medie de 30 minute până la acordarea creditului în contul clientului. Volumul tranzacțiilor de creditare persoane fizice realizate prin fluxuri digitalizate la nivel de rețea teritorială a crescut de 4,2 ori comparativ cu semestrul 1 al anului 2023.
De asemenea, față de perioada similară din 2023, în primele șase luni ale anului 2024 s-a înregistrat o triplare a numărului de clienți care au accesat pachete de produse și servicii online sau servicii de actualizare date prin fluxurile digitale (prin canale online și rețeaua de unități teritoriale). La nivelul unităților teritoriale, 60% din pachetele accesate de clienți sunt deschise prin fluxurile digitalizate, 100% fără consum de hârtie.
CEC Bank își propune transformarea fiecărei sucursale județene într-un un hub de servicii financiare bazat pe două ingrediente majore: consiliere și digitalizare. Aceasta permite băncii să ofere nu doar soluții bancare personalizate, ci și o interacțiune fluidă, simplă și rapidă, bazată pe integrarea tehnologiilor și echipamentelor de ultimă generație în procesele de business.
CEC Bank continuă și în acest an ritmul de modernizare, transformare și digitalizare, totodată fiind una dintre băncile care prioritizează incluziunea financiară și care a demarat inițiative pentru consolidarea principiilor ESG (de mediu, responsabilitate socială și guvernanță corporativă).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.