"Oferirea de soluţii digitale inovatoare clienţilor este mereu o prioritate pentru noi. Proiectul se dezvoltă în linie cu prevederile strategice de digitalizare ale băncii, fiind unul inter-dependent Programului de Transformare pe care CEC Bank îl traversează în prezent. Dintre obiectivele acestui proiect de E-Factoring menţionez creşterea şi totodată diversificarea produselor destinate clienţilor Corporate şi IMM precum şi reducerea timpilor de răspuns faţă de solicitările primite, prin automatizarea fluxurilor operationale", a declarat Laura Mihai, director, Direcţia Clienţi Mari, CEC Bank, în comunicat.
Potrivit sursei citate, beneficiile obţinute prin implementarea aplicaţiei de factoring sunt optimizarea proceselor şi fluxurilor operaţionale, cu scopul de a susţine o dezvoltare durabilă şi orientată către client; creşterea calităţii serviciilor de factoring oferite de bancă şi, implicit, a satisfacţiei clienţilor; creşterea portofoliului de clienţi pentru facilităţi de factoring şi a profitabilităţii activităţii de factoring; diminuarea timpului mediu de procesare a documentelor prezentate în cadrul facilităţilor de factoring cât şi a timpului alocat activităţii de colectare amiabilă în cadrul acestora; reducerea semnificativă a riscului operaţional.
Aplicaţia de factoring va permite gestionarea unui volum mare de operaţiuni, adăugarea de produse noi de tip factoring în oferta CEC Bank, gestionarea mult mai facilă a plafoanelor de factoring, automatizarea utilizărilor (încărcare facturi în platformă, importul borderourilor facturilor cesionate, care echivalează cu transmiterea cererii de finanţare cât şi verificarea în privinţa eligibilităţii).
Aplicaţia E-Factoring a fost dezvoltată şi customizată de SITI SA, companie specializată în crearea / producţia şi implementarea de aplicaţii software care să răspundă cerinţelor de business ale clienţilor, incluzând toate etapele necesare de la analiză, proiectare, implementare şi suport.
CEC Bank este instituţia financiară cu cea mai lungă tradiţie din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de 83,5 miliarde lei, la sfârşitul anului 2023. CEC Bank este o bancă universală de top pe piaţa românească şi oferă o gamă completă de produse şi servicii persoanelor fizice, IMM-urilor şi corporaţiilor mari, prin multiple canale de distribuţie: unităţi bancare, reţele de ATM şi POS, mobile banking (CEC app) şi magazinul virtual CEC_IN - unde pot fi accesate produse şi servicii bancare 100% online.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.