Anvanpremiera care a avut loc la Cannes a fost aplaudată îndelung în timp ce capelele din Las Vegas nu mai fac față cererilor pentru oficierea căsătoriilor de către imitatori ai lui Elvis.
Chiar și site-ul de turism Booking.com a intrat în horă, oferind "Ultimate Elvis Experience", un sejur special de două nopți la Casa de Oaspeți Graceland, locul de naștere al "Regelui" din Memphis. Excursia include tururi în culisele atracțiilor, cum ar fi Muzeul Presley Motors, plimbări cu șofer într-un Cadillac din epocă, o proiecție în avans a filmului împreună cu un membru surpriză al distribuției și o chitară Gibson Epiphone cu tematică Elvis ca suvenir.
În lumea luxului, galeria din New Orleans, M.S. Rau, vinde suveniruri Elvis unicat. Printre obiecte se numără un ceas de aur cu diamante, purtat cândva de Presley, piesă care se vinde cu prețul de 495.000 de dolari. Ceasul de mână Ebel, de fabricație elvețiană, include o brățară zimțată din aur galben de 14 carate și un cadran de ceas pătrat înconjurat de 26 de diamante albe rotunde.
În 1974, Elvis a dăruit ceasul cântărețului american de gospel J.D. Sumner, a cărui trupă a susținut turnee cu Presley până la moartea acestuia, în 1977.
Printre alte obiecte care se vând se numără un inel cu caboșon de lapis albastru montat în aur galben de 14 carate, pe care Presley l-a dăruit gărzii sale de corp, la prețul de 24.850 de dolari.
"Bijuteriile sunt clasice pentru Elvis. O pepită mare de aur, grea și exagerată, cât se poate de departe de formele conservaroare ale bijuteriilor clasice", a declarat Bill Rau, proprietarul M.S. Rau.
Piața pentru ceasurile de lux de epocă pentru bărbați este în vogă, a spus Rau. În 2017, Rolex Daytona al lui Paul Newman a bătut recordul când a fost vândut cu 17,8 milioane de dolari la casa de licitații Phillips din New York.
În ultimii ani, și mai ales în 2021, industria bunurilor de lux în majoritatea categoriilor a înregistrat o creștere substanțială. Cumpărătorii care s-au trezit blocați acasă timp de luni de zile din cauza pandemiei au fost mai plini de bani decât de obicei și mai dispuși să cheltuiască bani la cumpărături.
În luna mai, Hugh Brian Duffy, directorul executiv al Watches of Switzerland Group Plc, a declarat că explozia cererii pentru ceasurile Rolex - și lipsa unei oferte suficiente - a fost atât de acută încât a determinat interesul pentru alte ceasuri de lux.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.