În prezent, platforma operează în 15 orașe mari din țară (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Iași, Constanța, Sibiu, Galați, Oradea, Craiova, Pitești, Arad și Ploiești, Târgu Mureș și Baia Mare) și zonele metropolitane adiacente. Pentru acest an, foodpanda își propune extinderea operațională, urmând să fie prezentă în 20 de orașe.
Conform datelor companiei, de la începutul anului și până în prezent, 400 de restaurante noi s-au listat pe
platforma foodpanda, dintre care jumătate sunt din București. În topul orașelor cu cea mai mare pondere
de restaurante listate din totalul celor prezente pe platformă se numără: București (45,24%), Cluj-Napoca
(15,11%), Timișoara (8,53%), urmate de Brașov (6,13%), Iași (5,60%) și Constanța (5,07%).
Comenzile de pe mobil iau avânt în provincie Potrivit foodpanda, orașele în care cele mai multe comenzi sunt generate de aplicația mobilă se află: Pitești (83,38%), Galați (79,88%), urmate de Craiova (78,64%), în timp ce pe ultimele locuri ale acestui top se află Constanța (67,61%), București (67,57%) și Brașov (66,98%).
„În prezent, serviciile noastre acoperă aproape jumătate din populația urbană a țării, fiind prezenți în
orașe cu zone metropolitane importante. Pentru anul acesta, ne propunem consolidarea prezenței
foodpanda în alte cinci orașe mari din România, astfel încât să putem ajunge la cât mai mulți români.
Totodată, uitându-ne pe statistici, este îmbucurător să vedem că și orașe precum Craiova, Oradea,
Brasov și Sibiu devin din ce în ce mai tehnologizate”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager
foodpanda România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.