De multe ori, echipele de customer suport sunt nevoite să facă față unor cereri extrem de neobișnuite. Dacă ele sunt puține sau chiar singulare, compania nu acționează dar dacă sunt mai multe cereri de acest gen atunci compania este nevoită să investească în acest lucru.
Este cazul Raiffeisen, o bancă care are staff specializat în a superviza cererile clienților pentru a vedea dacă prin rezolvarea lor se poate crea un avantaj comercial față de ceilalți competitori.
Una din cele mai neobișnuite nemulțumiri ale clienților pentru Raiffeisen a fost faptul că ATM-urile nu aveau un suport pentru geantă, semnalizarea venind de la clienții feminini. Astfel, banca a decis că merită să acționeze și în această direcție. ”A trebuit să punem suport de genți pe toate ATM-urile”, a precizat un reprezentant al unei echipe de suport clienți.
În era social media, orice recenzie negatică din partea clienilor poate afecta imaginea băncilor, astfel că acestea depun eforturi considerabile pentru a le rezolva.
Cel mai celebru exemplu este al unui agent Zappos, magazin online din SUA specializat pe pantofi sport, care a primit de la un client o cerere de a livra o pizza. Agentul de vânzări s-a conformat și a livrat o pizza clientului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.