Cele mai apreciate destinații sunt: Valea Prahovei, litoralul românesc, Delta Dunării, Cluj-Napoca și Sighișoara.
Anul acesta, se așteaptă ca românii să cumpere vacanțe în valoare de 15 milioane de lei, numai prin platforma BenefitOline.ro.
Analiza platformei spune că în primele 5 luni, angajații au realizat circa 9.000 de tranzacții în secțiunea Turism, cumpărând vacanțe în valoare de peste 7 milioane de lei, cu peste 75% mai mult decât în tot anul trecut.
„Vacanțele plătite din bugetele de beneficii extrasalariale acordate de angajatori sunt vedetele momentului în preferințele angajaților din platforma BenefitOnline.ro. De la începutul anului, categoria de Turism a ajuns în primele 3 beneficii alese de angajați, în funcție de valoarea cheltuită, după tichetele de masă și cadouri. Anul trecut, vacanțele se situau pe locul al 5-lea”, spune Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.
Citește și:Vouchere de vacanță. Surpriză MAJORĂ pentru bugetari în 2019
Concediile în România pot fi accesate prin intermediul voucherelor de vacanță în platforma BenefitOnline.ro. Majoritatea angajaților optează pentru această variantă, în condițiile în care voucherele de vacanță beneficiază de același regim fiscal ca și tichetele de masă, având taxe 0% pentru angajator și doar 10% impozit pe venit pentru angajați.
„Mulți dintre angajați și-au planificat vacanțele și în funcție de festivalurile de muzică. De aceea, județul Cluj, unde au loc 2 evenimente muzicale importante pe plan internațional, precum Untold și Electric Castle, se află în topul alegerilor pentru city break-uri. Din același motiv, și litoralul, unde se desfășoară festivaluri precum Neversea sau cele din Vama Veche, este ales, pe lângă destinație pentru sejururile estivale la plajă, și ca destinație de city break în preajma evenimentelor muzicale”, spune Stelian Bogza.
Românii cheltuie în medie prin intermediul voucherelor de vacanță 324 de lei.
Cei mai cheltuitori, când vine vorba de vacanțe, sunt bărbații. Conform datelor furnizate de benefitonlie.ro, aceștia au în medie 37 de ani, trăiesc în mediul urban și au joburi în companii de producție și servicii.
Însă cea mai scumpă vacanță achiziționată anul trecut a fost a unei femei cu vârsta cuprinsă între 24 și 27 de ani.
Vacanța de 7 zile a avut ca destinație Delta Dunării iar costul s-a ridicat la 5.600 de lei, plătiți cu vouchere de vacanță.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.