Titluri de carte străină şi educativă, cu arome de parfum şi accesorii
Înainte de a demara propriu-zis sărbătoarea cumpărăturilor de Black Friday, retailerul elefant.ro şi-a invitat clienţii la Singles' Day, pe 11 noiembrie, un eveniment anual în care sute de milioane de cumpărători din întreaga lume au cautat cele mai bune oferte pentru a achiziţiona din timp cadourile pentru final de an. Elefant.ro a organizat în 2019 The Singles' Day pentru prima dată în România.
Odată trecut acest pas, comerciantul online se ocupă, în perioada 12 - 13 noiembrie, de Vinerea Neagră a reducerilor. Potrivit companiei, categoriile cu cele mai multe produse aflate la reducere sunt: cartea în limbă străină - unde peste 600.000 de titluri vor beneficia de preţuri speciale, un număr triplu decât în 2019; cartea pentru copii, părinţii - cu titluri la preţ redus dintr-un catalog cu peste 100.000 de titluri; jucăriile - în acest an având şi zona educaţională foarte bine reprezentată prin produse Stem şi Montessori; parfumurile şi cosmeticele - peste 2000 de produse cu preţuri speciale, cea mai mare reducere la această categorie fiind de până la 80%; ceasurile şi accesoriile - o selecţie de 500 de produse vor beneficia de discounturi în acest an, cu cea mai mare reducere de 90%.
Grupul CEZ a vândut active din România. Cine le-a cumpărat
Bijuterii, amenajări interioare şi produse româneşti, pe lista reducerilor
Brandul de bijuterie contemporană, Curandera.ro, în serie limitată şi lansat în pandemie, demarează prima campanie de reduceri de Black Friday. Stocul de bijuterii din aur şi argint va avea reduceri cuprinse între 10% şi 30%.
Estimările reprezentanţilor site-ului arată o creştere de cel puţin 30% a vânzărilor în perioada Black Friday, dar şi luna decembrie, când domeniul bijuteriilor înregistrează de obicei un trend ascendent pe fondul sezonului cadourilor.
Discounturi pentru zâmbete şi look de Hollywood
Serviciile stomatologice se află şi în acest an pe lista reducerilor de Black Friday şi vin cu reduceri între 35% şi 90%. De la consultaţii până la proceduri costisitoare, al căror preţ întreg poate ajunge şi chiar depăşi 3.000 de lei, pacienţii vor putea achiziţiona la preţ special implanturi dentare, obturaţii, fluorizări, sigilări de şanţuri şi fosete şi chiar extracţii dentare.
Campania "Black Friday la stomatolog" începe vineri, 13 noiembrie, la miezul nopţii, şi se încheie duminică, 15 noiembrie, ora 23:59, iar produsele pot fi achiziţionate, din magazinul online al clinicii ABC Eurodent.
Pe segmentul produselor de înfrumuseţare, Farmec, cel mai mare producător roman de cosmetice, anunţă promoţii exclusive în cadrul campaniei de Black Friday, programată în perioada 13 - 19 noiembrie. Ofertele cu reduceri de până la 50% la peste 100 de produse sunt valabile în reţeaua celor 30 de magazine Farmec şi Gerovital din ţară, precum şi la achiziţiile din magazinul online.
Băncile se întrec în extra-beneficii de finanţare acordate clienţilor
Nici sectorul bancar nu putea rata ocazia de a fi parte a celei mai importante campanii de reduceri din an. Banca Transilvania a lansat încă de pe data de 6 noiembrie, "Bank Friday", prin care se urmăreşte creşterea accesului clienţilor la împrumuturi pentru planurile pe care le au în această perioadă. Campania, care va dura până pe 15 noiembrie, aduce oferte la câteva dintre cele mai solicitate produse şi servicii: credite pentru locuinţă, împrumuturi de nevoi personale, carduri de cumpărături, carduri business, overdraft, leasing auto, BT Pay, asigurări, dar şi o ofertă online inclusiv pentru medici, respectiv creditul de nevoi profesionale.
Printre beneficiile acordate de către bancă se află, de exemplu, dobândă variabilă la creditele imobiliare sau ipotecare în lei de 4,56% (IRCC +2,39% p.a., zero comision de analiză şi poliţa PAD oferită de Groupama, gratuită timp de un an). La creditul de nevoi personale cu asigurare de viaţă şi şomaj, dobânda este fixă, de 6,99%, iar comisionul de analiză zero. În plus, dacă împrumutul de nevoi personale e accesat împreună cu cardul de cumpărături Star, dobânda va fi tot fixă, dar va scădea la 6,49%. Cardul vine şi cu 250 de puncte Star pentru o linie de credit de minimum 2.000 de lei şi cumpărături de cel puţin 500 de lei, până la 31 decembrie 2020.
Pe 13 noiembrie, şi UniCredit sărbătoreşte Black Friday oferind campanii speciale clienţilor persoane fizice şi, în plus, primilor 3.000 de clienţi conturi curente şi servicii ataşate cu zero costuri pe viaţă. În aceeaşi zi sunt anunţate campanii speciale pentru Creditul de Realizări Personale, cardurile de credit UniCreditCard Principal şi Premium de la UniCredit Consumer Financing, precum şi pentru Creditul Verde de la UniCredit Bank pentru achiziţia unei locuinţe.
Important de ştiut este că numărul ofertelor UniCredit vor fi limitate şi sunt disponibile exclusiv online doar astăzi, între orele 9:00 - 17:00.
Televizoare 4K gratuite, telefoane recondiţionate şi "Oaia neagră" a reducerilor
Jucătorii din industria telecom, respectiv aeriană, nu se lasă mai prejos şi "atacă" Black Friday cu promoţii generoase.
Astfel, Vodafone România se laudă că oferă cel mai mic preţ garantat la smartphone-uri de ultimă generaţie, dar şi televizoare LG 4K gratuite pentru cei care achiziţionează anumite pachete de servicii fixe.
Reducerile ajung până la 76% pentru telefoanele achiziţionate online, dar numai cu abonamente la purtător, iar pentru anumite pachete de televiziune şi internet fix cumpărate tot din online, clienţii vor primi cadou un televizor LG 4K cu diagonala de 108 cm. Una dintre ofertele promoţionale este reprezentată de pachetul TV Complet, internet de 500Mbps şi televizor LG 4K de 108 cm la doar 15 euro/lună.
Operatorul RCS & RDS scoate la înaintare de Black Friday... "Oaia neagră", ce aduce exclusiv online, în perioada 12 - 15 noiembrie, abonamente la jumătate de preţ pentru toate serviciile atât clienţii noi, cât şi cei existenţi. Practic, până duminică, clienţii care aleg un serviciu nou, o extraopţiune, respectiv efectuează un upgrade, vor beneficia de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, pentru o perioadă de 12 luni.
Preţuri "în aer" în Vinerea Neagră
Companiile aeriene sunt nelipsite şi în acest an de la sărbătoarea reducerilor de "Black Friday" şi pun pe masa clienţilor bilete la preţuri avantajoase.
Până la apariţia acestui material, pe acest segment, doar Blue Air îşi anunţase participarea la ediţia din acest an a campaniei discounturilor. Compania reduce la jumătate tarifele de călătorie la toate zborurile şi ca bonus oferă posibilitatea clienţilor să schimbe gratuit datele de zbor, însă o singură dată.
Promoţia este valabilă în perioada 11 - 13 noiembrie, iar portofoliul de oferte include atât date de plecare pentru Crăciun şi Revelion, cât şi pentru vacanţa de vară 2021.
Black Friday "de bun simţ", anunţat de Fashion Days
Unul dintre cei mai importanţi retaileri online de pe plan local, Fashion Days, anunţă o "ediţie de bun simţ" a Black Friday, care însă a început... miercuri, 11 noiembrie. De la jumătatea acestei săptămâni, clienţii au putut să comande produsele preferate de la cele mai cunoscute branduri internaţionale şi locale din aplicaţia Fashion Days sau de pe fashiondays.ro.
Anul acesta, retailerul îşi încurajează clienţii să doneze hainele pe care nu le mai poartă şi, în paralel, să se bucure de noile articole achiziţionate de pe Fashion Days, la reduceri de până la 80%. Pentru campania destinată hainelor vechi, începând cu data de 8 noiembrie, au fost amplasate nouă containere de donaţii în oraşele Bucureşti, Cluj, Braşov şi Constanţa.
Teste Real Time PCR şi un BMW Gran Coupe, la reducere
Cel mai mare mare retailer online, eMag, a pregătit pentru Vinerea Neagră stocuri consistente, cu peste patru milioane de produse cu reduceri totale de 300 de milioane de lei: 40.000 de produse IT, 220.000 de electrocasnice mici, 75.000 de televizoare, 130.000 de smartphone-uri, 50.000 de sticle de whisky, vin şi alte băuturi alcoolice, 10 tone de cafea, 40.000 de electrocasnice mari, 400.000 de articole fashion, 200.000 de parfumuri şi cosmetice, 500.000 de jocuri şi jucării, 500.000 de produse pentru casă şi grădină, 100.000 de articole şi echipament sportiv, respectiv 100.000 produse de protecţie şi echipamente medicale.
Pe lista produselor speciale ce se regăsesc în promoţie se află: teste Real Time PCR la 199 lei (cu reducere de aproape 50%), peste 200 de maşini şi moto, reducere de 34.000 euro la un BMW 840d XDrive Gran Coupe, închiriere de rulote, maşini, servicii taxi şi car-sharing, abonamente de telefonie, servicii medicale,cafea de la Starbucks, monede şi lingouri de aur, ceasuri şi bijuterii de lux.
Pentru acest an, compania prognozează că valoarea comenzilor totale realizate de către clienţi va ajunge la 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât cifrele înregistrate cu un an în urmă, potrivit Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.