Tu știi pentru ce poți folosi tricourile personalizate? Ei bine, deși pare așa, nu este o întrebare stupidă. Ar trebui să te gândești bine înainte de cumpăra un tricou sau de a decide personalizarea acestuia la acest aspect.
Tricourile pe care dorești să le personalizezi pot fi folosite în diferite scopuri. De aceea, este important să ții cont de următoarele aspecte: de ce aceste tricouri sunt purtate, cine va purta aceste tricouri personalizate și cu ce ocazie? După ce vei răspunde la aceste întrebări, poți achiziționa îmbrăcămintea care se potrivește cel mai bine nevoilor tale. Să vedem, așadar, de ce, cine și cu ce ocazie!
Poți să comanzi tricouri personalizate realizate și purtate în scop promoțional. Când ai nevoie de tricouri pentru promoții, cum ar fi împărțirea fluturașilor sau a mostrelor de produse, este important să te evidențiezi, să fii vizibil. Poți alege tricouri personalizate și să folosești culori strălucitoare sau, oricum ceva ce, cum spunem noi românii, va sări in ochi. Nu uita că trebuie să adaugi un logo mare pe pieptul și spatele tricoului.
Poți alege tricouri mai ieftine, deoarece nu vor fi purtate zilnic. Așa că costurile vor rămâne mici. Totuși, dacă dorești să oferi tricouri promoționale, nu trebuie să faci rabat de la calitate. Clienții tai vor vedea acest lucru și te vor taxa.
Următoarele pe listă sunt tricourile pentru angajați. Ei bine, aici există alte cerințe. Aceste tricouri personalizate vor fi purtate mult timp și trebuie să fie de bună calitate, astfel încât angajații tăi să se poată bucura de cel mai bun confort posibil la purtare, dar și să aibă mereu un tricou care să arate impecabil. Aici ar trebui să ții cont și de faptul că un singur tricou nu este suficient. Ai nevoie de cel puțin două tricouri pentru fiecare angajat. Și să nu uiți de faptul că, atunci când ai un nou angajat, trebuie sa ții cont de aceste detalii atunci când vei comandă tricourile personalizate.
Un tricou personalizat mai poate fi folosit pentru a-l oferi cadou. Acesta ar trebui, mai presus de toate, să arate frumos. Așadar, designul este foarte important. Vrei ca persoană căreia îi faci cadou tricoul să-l poarte des și cu plăcere. Apoi vine calitatea…nu trebuie să te uiți la calitate atunci când alegi un tricou personalizat pe care dorești să-l faci cadou. Dacă alegi ceva ieftin, destinatarul cadoului va vedea asta și nu va fi o bilă albă pentru tine. In plus, nu dorești să fii catalogat ca și Ebenezer Scrooge!
Mai trebuie să știi și de cate tricouri ai nevoie. Dacă nu știi exact câte tricouri personalizate vrei să cumperi, aceasta este o sarcină dificilă. Nu trebuie să cumperi prea multe sau prea puține. Și să știi că cu cât cumperi mai multe tricouri, cu atât acestea devin mai ieftine! Este bine să ai în vedere faptul că reducerile de volum se aplică adesea doar de la un anumit număr de bucăți. Prețul de la 25 de bucăți este mai mic decât prețul pentru 24 de bucăți. Deci, uneori merită să cumperi unul sau două tricouri suplimentare, astfel încât comanda ta să se încadreze într-o reducere de volum favorabilă. Și ai hainele și mai ieftine!
Având un tricou cu design deosebit, te asiguri că tu, colegii și cei cărora le oferi tricouri personalizate le vor purta cu plăcere. Aici intervine alegerea designului. Proiectarea unui design atractiv poate fi destul de dificilă. Poți alege un designer profesionist care te poate ajută să proiectezi un design grozav. Atunci când proiectezi un design, sunt importante următoarele mai multe aspecte. Ar trebui sa creezi un design care se poate adapta bine la diferite dimensiuni, astfel încât designul să poată fi utilizat în scopuri diferite și să fie potrivit pentru fiecare situație. Următorul lucru pe care să-l faci este sa fii sigur că designul se potrivește cu ceea ce dorești să transmiți. Îți promovezi compania la un eveniment? Atunci este bine să lucrezi cu culori strălucitoare, astfel încât să ieși în evidență.
Nu trebuie să uiți de fișierul vectorial al designului! Acest lucru îți va oferi siguranță că designul poate fi redimensionat cu ușurință fără a sacrifica calitatea. În plus, este bine să soliciți și referințele pantone pentru culori, astfel încât să poți realiza designul în exact aceeași culoare pe mai multe tricouri sau pe alte piese personalizate.
Acum că știi de ce ai nevoie, poți începe să te gândești la distribuția tricourilor personalizate. Mai jos îți oferim o serie de sfaturi pentru a te asigura că tricourile în mărimea corespunzătoare ajung la persoanele potrivite.
Așadar, sortează tricourile după mărime, astfel încât angajații să-și poată alege cu ușurință propria mărime selectată. Apoi, etichetează tricourile personalizate în mărimile corespunzătoare cu numele angajatului. Făcând pachete pentru fiecare angajat, distribuirea tricourilor este și mai ușoară și știi exact cine primește ce.
Când trebuie să trimiți tricouri, este foarte important să cunoști mărimile corecte. Nimic nu este mai enervant decât să accepți retururi și să trimiți din nou mărimile corecte.
Cu aceste sfaturi, cu siguranță știi acum cum să alegi și să oferi tricourile personalizate angajaților sau altor persoane din rândul cunoștințelor tale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.