Dacă persoana aleasă va reuși să reziste perioadei de probă, va primi 1000 de dolari. De asemenea, compania va pune la dispoziția candidatului un ”kit de supraviețuire”, care va cuprinde o hartă din hârtie, care să fie folosită în unor aplicații precum Google Maps, un carnețel pentru adreseze, unde să noteze numerele de telefon, un stilou, un caiet și CD-uri cu muzica anilor 1990.
Pe parcursul celor șapte zile, candidatul trebuie să noteze momentele când și-a dorit să trimită un SMS și cum s-a descurcat cu telefonul lui străvechi sau când a vrut să caute ceva pe Google, dar și câte ore a dormit în perioada concursului. Potrivit publicației Business Insider, este vorba, evident, de o operațiune de marketing pentru Frontier, care vine pe fondul altor asemenea acțiuni demarate de alte companii.
Citește și Nokia, strategie surpriză. Ce cursuri face femeia de serviciu
Apple, spre exemplu, a lansat anul trecut o funcție care permite utilizatorilor de iPhone să vadă cât timp petrec pe telefonul lor și ce aplicații folosesc. Telefoanele Pixel de la Google au o funcție similară. Start-up-ul Light, cu sediul la Brooklyn, a scos un telefon ”stupid” în 2015 capabil doar să preia apelurile și să afișeze ora.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.