"Toate acţiunile COTAR şi solicitarea de a elimina de pe piaţă aplicaţiile arată frica de avans tehnologic, de modernizare şi de concurenţă, totul din nevoia de a conserva un sistem monopolist care ignoră complet nevoile pasagerilor. Aceste patronate nu se gândesc nici la binele pasagerilor, nici la cel al şoferilor de taxi, pentru că în acest moment mai mult de 70% dintre şoferii de taxi folosesc aplicaţiile pentru a prelua comenzi. Fără o reglementare pentru aplicaţiile de transport, vom avea doar un monopol al dispeceratelor, o soluţie care s-a dovedit a fi ineficientă pentru milioanele de cetăţeni", a transmis Clever.
De partea cealaltă, Uber a transmis că vrea să colaboreze cu taximetriștii dar nu va accepta limitarea serviciilor de ride-sharing.
"Vrem să colaborăm cu industria de taxi aşa cum facem în alte ţări. De fapt, mulţi şoferi de taxi deja folosesc aplicaţia noastră. Însă nu vom fi niciodată de acord cu patronatele care se opun tehnologiei şi dreptului consumatorilor de a alege. Avem încredere că Guvernul va opta să nu limiteze serviciile de ridesharing ci să le reglementeze corect, în interesul a milioane de români care folosesc şi aceste aplicaţii şi vor să aibă în continuare mai multe opţiuni de transport", au menţionat oficialii Uber România
Citește și:Noua OUG pentru taximetria ilegală nu interzice Uber
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.