"Având în vedere că 90% dintre angajaţi intră online de mai multe ori pe zi, poate fi dificil pentru majoritatea acestora să îşi păstreze separat viaţa privată şi cea profesională în timpul zilei de lucru (şi după aceea). Recentul Global Privacy Report (....) arată că o persoană din două (59%) alege să îşi ascundă de şef activitatea de pe reţelele de socializare. Această atitudine la locul de muncă îi vizează şi pe colegii lor, 52% dintre respondenţi preferând să nu le dezvăluie activităţile lor din mediul online", arată sursa citată.
De asemenea, 29% dintre angajaţi nu vor ca angajatorul lor să ştie ce site-uri vizitează, iar alţi 34% nu vor ca angajatorul să vadă conţinutul mesajelor şi al e-mail-urilor lor.
Citește și: Prostiți din dragoste. Phishing de Sf. Valentin
În plus, 5% au spus chiar că le-a fost afectată cariera în mod iremediabil ca urmare a scurgerii de informaţii personale. "Astfel, oamenii sunt preocupaţi să îşi construiască o bună reputaţie la locul de muncă şi să nu îşi distrugă relaţiile existente", se menţionează în raport.
Kaspersky Lab este o companie globală din domeniul securităţii cibernetice, prezentă pe piaţă de peste 21 de ani. Compania protejează peste 400 de milioane de utilizatori individuali, precum şi 270.000 de companii client.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.