Florinel Chiș, Director Executiv - ARMO - Asociatia Romana a Magazinelor Online, întrebat despre ce preferă să cumpere femeile a spus că:
”Deși piața de fashion a fost serios afectată la începutul pandemiei, lucrurile s-au mai așezat pe parcursul anului, iar în cazul magazinelor online de fashion chiar au fost înregistrate creșteri substanțiale, de până la 40% față de anul trecut. Evoluția este datorată și apetitului femeilor pentru achiziția de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, 76% dintre cumpărăturile făcute de femei online fiind din acest segment. În topul intereselor femeilor s-au mai regăsit produsele cosmetice, produsele de curățare și igienă, cărțile și jucăriile.
Salt spectaculos în starea de urgență! BOOM al plăților cu cardul. Chiș, ARMO: Pentru prima dată!
Întrebat despre preferințele bărbaților în cumpărăturile online, Florinel Chiș a explicat că:
”Poate surprinzător sau nu, dar tot hainele sunt pe primul loc și în coșul de cumpărături online ale bărbaților (66%). Diferențele apar abia începând cu locul 2 în topul intereselor, bărbații preferând comerțul online pentru a-și cumpăra electronice și electrocasnice, iar mai apoi alimente sau băuturi”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.