"În urma verificărilor interne, dorim să vă reconfirmăm că au fost respectate prevederile privind operarea şi că nu au fost inadvertenţe, sincope sau defecţiuni tehnice ale echipamentelor sau serviciilor lor în ceea ce priveşte modul de tratare a apelurilor 112", se afirmă într-un comunicat difuzat de către STS.
STS cere, totodată, "scuze pentru întârzierea comunicării publice ce a generat nemulţumiri", adăugând însă că intenţia reprezentanţilor instituţiei a fost "de a documenta şi a prezenta cu acurateţe adevărul referitor la apelurile efectuate la 112 pentru cazul în discuţie".
Potrivit sursei citate, STS mai asigură că va pune la dispoziţia organelor de anchetă toate informaţiile, documentele şi înregistrările necesare cunoaşterii adevărului. Precizarea vine după ce, în ajun, purtătorul de cuvânt al instituției, Mariana Pop, declarase că Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a procedat corect, fără nicio abatere, în spiritul şi în litera legii.
Citește și Cazul de la Caracal. Suspectul Gheorghe Dincă, arestat. Ce i-a spus avocatului
Alexandra Măceşanu, o fată de 15 ani din comuna Dobrosloveni, judeţul Olt, a dispărut miercuri, după ce a plecat spre municipiul Caracal cu o maşină "la ocazie". Minora a sunat de trei ori la numărul de urgenţă 112, spunând că a fost sechestrată de un bărbat, însă autorităţile nu au reuşit să identifice locul în care se afla.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.