Cu această ocazie, circa 1,6 milioane de oameni s-au înghesuit pe plaja Copacabana din Brazilia pentru un concert gratuit al reginei muzicii pop.
Mulți fani au fost acolo cu multe ore sau chiar zile înainte de începeprea evenimentului pentru a ocupa un loc bun la concert. Fanii înstăriți ai artistei și-au ancorat bărcile în apropierea plajei a o admira pe artistă.
Toți acești oameni, chiar dacă nu au plătit un bilet de intrare, au cheltuit mult cu această ocazie specială. Autoritățile estimează că evenimentul ar putea aduce aproximativ 300 de milioane de reali în economia orașului Rio, echivalentul a peste 59 milioane de dolari.
Sigur că au fost și cheltuieli pe măsură din partea Guvernului brazilian și orașului Rio, care au declarat că au cheltuit 20 de milioane de reali (3,9 milioane de dolari) pentru concert, în timp ce restul a fost finanțat de sponsori privați.
Pompierii au stropit nisipul plajei cu apă înainte de concert, când temperaturile au depășit 30 de grade Celsius, pentru a răcori fanii adunați lângă scena reginei pop, iar apa potabilă a fost distribuită gratuit.
Peste 3.000 de ofițeri de poliție au fost zona concertului. Autoritățile au folosit o strategie de gestionare a mulțimii asemănătoare cu cea folosită la celebrele festivități de Anul Nou din celebrul oraș brazilian.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.