Cea din urmă avizare necesară este cea pe care trebuie să o acorde Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI).
În urma unei solicitări trimise de redacția DCBusiness, MCSI spune că au fost depuse cereri de avizare și documentațiile celor 4 companii de ridesharing pe care instituția încă le ”analizează”.
Ridesharing: Mașinile care nu pot fi folosite
Așadar, cu numai două săptămâni până la expirarea termenului (1 noiembrie), MCSI nu a avizat niciuna din companiile de rodesharing.
Pe de altă parte COTAR soma atât Guvernul cât și ANAF să explice din ce motiv se admite prelungirea termenului pentru intrarea în legalitate a firmelor de ridesharing, în timp ce orice altă firmă din România, cu orice alt obiect de activitate "ar avea de plătit amenzi uriaşe dacă ar încălca legea".
Această formă de transport alternativ întâmpină dificultăți din cauza nemulțumirii manifestate de companiile clasice de taxi, care fac presiuni asupra autorităților să nu autorizeze de fapt aceste companii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.