Dezvoltarea puternică a acestui segment și apariția mai multor noi retaileri din Polonia și Cehia pe piață românească a făcut tot mai grea găsirea produselor dorite, utilizatorii fiind nevoiți să navigheze prin mii de oferte de la zeci de magazine online. Așa a apărut ideea creării motorului de căutare mobilă DecoStores.ro care a reușit să adune sute de mii de modele de mobilă de la zeci de site-uri din segmentul Home&Deco.
Lansat în 2016, agregatorul a reușit să ajungă 125.000 de produse de la 65 de magazine partenere, pentru care a generat vânzări de peste 1 milion de euro.
Succesul plaftormei atrage tot mai multe site-uri de mobilă, creatorii estimând că până la sfârșitul anului 2019 să ajungă la peste 100 de magazine și 200.000 de produse listate. De asemenea, motorul de căutare a reușit să atragă peste 1.000.000 de vizitatori români, devenind unul din principalele site-uri din nișă Home&Deco.
Citește și:Brandul IKEA poziționat pe segmentul low-cost. ”Bogații nu cumpără de acolo”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.