Astfel, potrivit proiectului, în cazul unei vânzări directe, operatorii economici sunt obligaţi să informeze consumatorii, prin inscripţionarea pe produs sau în imediata vecinătate a adaosului comercial aplicat produsului în raport cu preţul de bază al producătorului, în acelaşi câmp vizual în care este afişat preţul şi utilizând aceleaşi caractere de font, culoare, mărime şi alte caracteristici ca cele utilizate la evidenţierea preţului produsului.
În cazul unei vânzări on-line, operatorii economici sunt obligaţi să informeze consumatorii, prin afişarea în acelaşi câmp vizual în care este expus preţul produsului, a adaosului comercial aplicat produsului în raport cu preţul de bază al producătorului, utilizând aceleaşi caractere de font, culoare, mărime şi alte caracteristici ca cele utilizate la evidenţierea preţului produsului.
Ordinul urmează să intre în vigoare în termen de 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Potrivit reprezentanţilor ANPC, proiectul a fost pus luni în transparenţă, iar după 30 de zile va fi trimis spre publicare în Monitorul Oficial.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.