Mai precis, la Fisc trebuie depusă o notificare, adică formularul F4105. În ceea ce privește situațiile care impun un astfel de demers, acestea pot fi schimbarea locului de utilizare a aparatului între puncte de lucru ale aceluiaşi operator economic, furtul, dispariția sau distrugerea dispozitivului, înstrăinarea lui sau închidere punctului de lucru, încetarea activității operatorului economic.
Formularul care vă scapă de eventuale amenzi se depune online în format PDF cu xml atașat, la care pot fi anexate, dacă este nevoie, documente doveditoare. După care, trebuie efectuate anumite modificări și în sistemul casei de marcat, adică o actualizare a noilor date privind punctul de lucru, noua adresă a magazinulului sau noul antet ce apare pe bonurile fiscale.
Tot felul de date
În plus, firmele care folosesc astfel de aparate sunt obligate să transmită Fiscului lunar până la data de 20 a lunii următoare perioadei de raportare, următoarele date:
Citește și Plata în rate direct la casa de marcat
- datele din bonul fiscal,
- datele din raportul fiscal de închidere zilnică,
- informaţii referitoare la pornirea/oprirea aparatului de marcat electronic fiscal, încetarea funcţionării acestuia în urma unor evenimente de tipul lipsa curentului electric sau întreruperea conexiunii la internet, precum şi cu privire la repunerea în funcţiune/reconectarea aparatului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.