Doar un pas de la Săptămâna Modei până în spațiu. De această dată, una dintre cele mai cunoscute case de modă nu va îmbrăca vedete din lumea showbiz-ului, ci astronauții echipajului care vor pleca în următoarea misiune lunare, Artemis III. Pentru ducerea la îndeplinire a proiectului, ce trebuie finalizat până în 2025, brandul de lux își unește forțele cu compania Axiom Space. Într-un comunicat de presă comun, cele două companii au salutat această colaborare fără precedent.
„Experiența tehnică a celor de la Prada în privința materialelor folosite, a tehnicii de fabricație, conceptele lor inovatoare de design, toate aceste performanțe vor contribui nu numai la asigurarea confortului astronauților pe suprafața lunară, dar vor ține cont și de factorii umani esențiali, care nu se regăsesc la costumele spațiale tradiționale”, a explicat Michael Suffredini, CEO al Axiom Space.
Prin urmare, inginerii de la Prada și Axiom Space vor lucra mână în mână pentru a duce acest proiect la bun sfârșit. Scopul este de a proiecta ținute pe cât de ergonomice, pe atât de sigure. Iată de ce, Prada intenționează să folosească răgazul acordat pentru a inova, pentru a realiza ceva care să răspundă cu adevărat tuturor exigențelor.
„Avem în spate decenii de experimentare, dispunem de tehnologie de ultimă oră și know-how în materie de design. Toate vor fi acum folosite pentru a ajuta la proiectarea costumului dorit epoca Artemis. Este o adevărată sărbătoare a puterii de creație și inovație, sunt convins că echipa care va lucra la proiect va găsi soluțiile cele mai uimitoare”, a spus Lorenzo Bertelli, directorul de marketing al grupului Prada.
El s-a grăbit să calmeze mințile cu prea multă imaginație: ”Nu, stați liniștiți, nu vorbim despre salopete de cașmir sau cu imprimeuri fistichii. Așa ceva nu vezi pe podium. Aveți răbdare, nu dați frâu speculațiilor și o să aveți o surpriză plăcută”, a menționat el.
O nouă provocare pentru Prada
Nu este prima dată când Prada se află acolo unde este cel mai puțin așteptat. În 2021, marca a fost implicată în Cupa Americii. Nu a fost doar un sponsor, ci și a fost parte la proiectul AC75, o ambarcațiune care a luat parte la cursă și pentru care a realizat pânzele. De data aceasta, provocarea promite să fie și mai mare. Axiom, în comunicatul său de presă, promite: „Aceste costume spațiale vor permite o explorare mai aprofundată a suprafeței lunare decât s-a făcut vreodată.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.