Compania franceză Chanel a decis să își schimbe politica de vânzări în privința unor produse din gama de lux, precum Classic Flap Bag și Coco Handle.
Astfel, de acum înainte, fiecare cumpărător va avea dreptul să achiziționeze cel mult o geantă de mână pe an.
Există, de asemenea, restricții privind produsele lor mici de marochinărie. Achiziționarea de portofele, cărți de vizită și alte accesorii din piele este limitată la cel mult două produse pe an.
Până în acest moment, compania nu a arătat cum se vor aplica măsurile.
Mulți consumatori din întreaga lume fac coadă de la primele ore ale dimineții pentru a se asigura că au șansa unei achiziții.
De-a lungul anilor, mărcile de lux au limitat numărul de genți de mână pe care clienții le pot cumpăra ca răspuns la numărul tot mai mare de revânzători care cumpără pentru a face stocuri.
Recent, Hermès a limitat și numărul de genți pe care consumatorii le pot achiziționa, o persoană având posibilitatea de a cumpăra același produs de două ori pe an.
În 2021, Chanel a crescut deja de trei ori prețurile celor mai populare produse, însă cererea pentru acestea nu a scăzut, scrie publicația Hypebeast.
Societe Generale își va reduce, preventiv, numărul angajaților din Franța
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.