Reducerea de prețuri se aplică la produse alimentare și de igienă de la 400 de mărci, inclusiv la 100 de produse vândute sub marca proprie a Carrefour.
Potrivit unei liste consultate de Reuters, produsele care beneficiază de reduceri includ băuturi carbogazoase precum Orangina, berea Heineken, apa minerală Badoit, precum și deodorantele Dove și pasta de dinți Colgate.
Această inițiativă de scădere a prețurilor vine ca urmare a promisiunilor făcute de marile companii alimentare din Franța de a reduce prețurile la sute de produse începând din luna iulie. Săptămâna trecută, ministrul francez al Finanțelor, Bruno Le Maire, a avertizat că vor fi impuse sancțiuni financiare în cazul în care firmele nu își respectă promisiunile.
Cu o rețea extinsă de peste 14.000 de magazine în aproape 40 de țări, Grupul Carrefour este unul dintre liderii mondiali în domeniul retailului alimentar. În 2022, Carrefour a înregistrat vânzări în valoare de 90,8 miliarde de euro. Rețeaua sa de magazine integrate numără peste 335.000 de angajați care contribuie la transformarea Carrefour în liderul mondial al tranziției alimentare pentru toți, oferind zilnic alimente de calitate, accesibile oriunde și la un preț convenabil. În total, peste 500.000 de persoane lucrează sub brandul Carrefour în întreaga lume.
Te-ar putea interesa și:
Alimentele care se vor ieftini. Radu Oprea: "Atenție! Nu este o plafonare de preț"
Ministrul Economiei a vorbit despre o ieftinire a alimentelor, în contextul în care premierul Marcel Ciolacu i-a chemat, marți, la discuții, pe reprezentanții supermarketurilor.
Într-o intervenție la postul de televiziune Antena3 CNN, ministrul Economiei, Radu Oprea, a explicat măsurile analizate la nivel de echipă guvernamentală pentru reducerea prețului la alimente. Potrivit precizărilor sale, este vorba despre produse de bază, ce se regăsesc în ”componența coșului zilnic. Știm foarte bine care sunt mecanismele de formare a prețurilor, atât la producător, cât și la vânzare, care este impactul taxelor pe care supermarketurile le iau în formarea prețului.
Nu este doar discuția cu lanțurile comerciale
De aceea, în acest moment, există această discuție la Palatul Victoria, atât cu cu procesatorii, cât și cu reprezentanții comercianților, pentru a vedea pentru o perioadă de timp la alimentele de bază o formulă de scădere a prețului. Nu este vorba doar de discuția cu lanțurile comerciale. Este una dintre componentele care vor duce la diminuarea prețurilor, pentru că mai sunt și alte măsuri și aici vorbesc despre creșterea capacității interne de procesare. Și știți foarte bine că este anunțată deja acea schemă de ajutor de stat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.