Într-un comunicat comun, cei doi retaileri informează că "au decis să nu extindă alianţa în domeniul achiziţiilor dincolo de cadrul operaţional de trei ani convenit în 2018".
Oficial, alianţa îşi încetează activitatea la 31 decembrie 2021, iar cele două companii se vor concentra în mod independent pe noi oportunităţi.
Acordul de achiziţii era menit să permită Carrefour şi Tesco să reducă preţurile şi să extindă gama lor de produse sub marcă proprie.
Carrefour, cel mai mare retailer european, a realizat o cifră de afaceri de 78,609 miliarde de euro în 2020, în creştere cu 7,8% în termeni comparabili faţă de 2019, în timp ce Tesco a anunţat o scădere de 20% a profitului anual înainte de taxe, din cauza costurilor adaptării afacerii la pandemia de coronavirus (Covid-19).
Citește și Ce-au cumpărat românii în primele două luni ale anului
La finele anului trecut, grupul Carrefour avea un număr total de 13.048 magazine, dintre care 369 în România distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate şi 28 de magazine de tip Cash & Carry.
În România, Grupul Carrefour oferă clienţilor săi multiple posibilităţi de a face cumpărături, atât în cele 370 de magazine din ţară, cât şi prin portalul unic www.carrefour.ro şi platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, în 24 de oraşe.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.