Acest serviciu, care va fi lansat în Franţa, Spania, Italia şi Argentina la începutul lunii octombrie, va oferi clienţilor o oportunitatea de a-şi cumpăra alimentele online simplu, rapid şi practic, a precizat Carrefour într-un comunicat. Grupul a precizat că acest parteneriat se va adăuga unui serviciu de livrări expres care este disponibil deja pe aplicaţia mobilă a Carrefour în Franţa.
"Carrefour caută în continuu modalităţi pentru a oferi servicii inovative care să facă mai uşoară experienţa de shopping a clienţilor", a declarat Amélie Oudéa-Castéra, director responsabil pentru E-commerce la Carrefour. "Acest parteneriat marchează o nouă etapă în ambiţia Carrefour de a deveni lider în domeniul de e-commerce alimentar", adaugă grupul francez.
Citește și Carrefour concediază mii de oameni pentru a-și majora profiturile
Livrările de alimente, via bicicletă sau scuter, vor fi disponibile într-o primă fază în oraşele Paris, Sevilia, Valencia, Milano, Roma şi Buenos Aires. Înfiinţat în anul 2015, strat-up-ul spaniol Glovo este specializat în livrarea, în mai puţin de o oră, a cumpărăturilor alimentare, a meselor, produselor farmaceutice sau a cadourilor. Societatea este prezentă în 26 de ţări şi peste 186 de oraşe. În luna mai 2018 aplicaţia Glovo a fost lansată şi în Bucureşti.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.