ING Bank România a anunțat că toate facilitățile băncii pentru clienți sunt funcţionale , după ce timp de o oră serviciile de card ING Home'Bank şi plăţile cu cardul au fost indisponibile pentru o parte dintre clienţii băncii, potrivit datelor actualizate publicate, joi, pe site-ul instituţiei bancare.
ING anunţase pe pagina de Facebook faptul că serviciul ING Home'Bank şi plăţile cu cardul sunt în acest moment indisponibile.
Pe lista serviciilor indisponibile s-au aflat: ING Home'Bank Mobile, tranzacţiile cu cardul la comercianţi şi plăţile online cu cardul.
Citește și: Un gigant auto vrea să revoluționeze piața. Va produce și în România?
"Toate serviciile sunt funcţionale şi nu există mentenanţă programată în perioada următoare", a anunțat oficial banca.
ING are în prezent, 1,3 milioane de clienţi activi, 830.000 de clienţi de salariu şi 712.000 de clienţi activi ce utilizează servicii digitale ale băncii. Astfel, şase din 10 clienţi activi fac plăţi la POS în fiecare lună, iar 67% din banii folosiţi de clienţi sunt non-cash.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.