Compania precizează că românii doresc să controleze aparatele de aer condiţionat direct de pe telefonul mobil.
Zilele cele mai călduroase determină cele mai multe achiziţii de astfel de echipamente, cumpărarea unui aparat de aer condiţionat fiind, în multe dintre cazuri, o achiziţie de impuls, arată compania.
„Pentru acest an, estimăm o creştere de 35 – 40% a vânzărilor de aparate de aer condiţionat faţă de anul trecut, pe fondul interesului mai mare din partea consumatorilor către aceste tipuri de echipamente, care sunt dispuşi să facă investiţii pentru a-şi asigura un nivel mai mare de confort în contextul verilor tot mai călduroase, dar şi a puterii de cumpărare crescută”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
În acelaşi timp, bugetul alocat unei astfel de achiziţii este în creştere, consumatorii fiind dispuşi să aloce o sumă mai mare anul acesta faţă de anii trecuţi. Astfel, preţul mediu pentru cumpărarea unui aparat de aer condiţionat a urcat în 2019 la 1.500 de lei, faţă de 1.400 de lei în 2018.
Creşterea preţului mediu a aparatelor de aer condiţionat este în strânsă legătură cu tehnologia de care dispun şi cu funcţiile pe care le au. Astfel, cei mai mulţi consumatori sunt interesaţi de achiziţia de aparate de aer condiţionat cu o capacitate de 12.000 de BTU, pe care să le monteze în living şi care să asigure atât funcţia de răcire, cât şi pe cea de încălzire.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.