Pentru că toți vor primi pachete cadou în valoare de 210.000 de dolari, cu 70.000 de dolari mai mult decât în 2019, atenții considerabil mai scumpe decât statueta poleită cu aur de 24 de carate și care valorează doar 400 de dolari. Anul acesta, aceste pachete includ de la călătorii cu yahtul și serviciile unui chirurg plastician, la bomboane de ciocolată cu extras de canabis. Cine plătește pentru aceste plăceri destinate marilor vedete ale cinematografiei americane? Compania Distinctive Assets.
În total, cele 24 de pachete costă 5,2 milioane de dolari. Distinctive Assets nu are nici o legătură cu Academia americană de film care stabilește învingătorii cursei pentru Premiul Oscar, dar cadourile lor au devenit parte integrantă a acestei festivități. Lash Fairy, supranumit și ”regele suvenirurilor” a creat Distinctive Assets în urmă cu 20 de ani ca un showroom privat pentru pictorii de costume care lucrau în televiziune.
În 2000, firma a început să trimită cadouri vedetelor în ajunul ceremoniei Grammy. Astăzi, Fairy pregătește astfel de pachete pentru aproape toate festivitățile de premiere, inclusiv pentru American Music Award. De altfel, termenul de pachet cadou induce în eroare, pentru că darurile sunt atât de numeroase și voluminoase, încât sunt duse destinatarilor cu o săptămânâ înainte de ceremonie.Costul cadourilor - de la cutii de biscuiți, la călătorii ”all inclusive” sunt achitate de branduri. Tot ele plătesc firmei Distinctive Assets un comision de participare, a cărui valoare începe de la 4.000 de dolari, putând ajunge la 50.000 de dolari.
Citește și Premiile Oscar devin vegetariene
Ce cuprind aceste pachete. Diferite produse cosmetice al căror preț diferă de la 29.99 de dolari, la 75 de dolari sau 250 de dolari. O croazieră de 12 de zile la bordul yahtului Scenic Eclipse, călătorie estimată la 78.190 de dolari și de care s-a bucurat, printre altele, Helen Mirren. Sau un sejur în Spania, cu cazare în cele mai luxoase hoteluri, unde o noapte costă de la 1300 de dolari, la 1800. Nu lipsesc, de asemenea, tot felul de proceduri cosmetice, de întinerire sau înfrumusețare, ședințe puse la dispoziție de firme de renume și care costă de la 25.000 de dolari în sus. Și, desigur, nu trebuie uitate dispozitivele electronice. De la cele mai extravangate și sofisticate, la cele mai inutile, dar haioase.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.