Deși principalele evenimente sunt sărbătorile de Paşte şi Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie, tot mai multe companii au început să le acorde şi în afara acestor evenimente. Vânzările de tichete cadou din primele 10 luni ale anului în curs au crescut cu 15 % faţă de aceeaşi perioadă a anului 2017, conform datelor companiei Up România, unul dintre principalii emitenţi de tichete valorice.
Pentru perioada sărbătorilor de iarnă 2018, când tichetele cadou înregistrează cel mai mare volum de vânzări, Up România estimează o creştere cu 20% faţă de anul trecut, spune Capital
“În ultimii trei ani, vânzările de tichete cadou au avut o creştere constantă, aceasta şi pentru că, în timp, companiile au realizat că oferirea acestui beneficiu extra salarial este simplu de implementat şi avantajos financiar şi, în acelaşi timp, permite angajatului care îl primeşte să-şi aleagă cadoul dorit. Pe de o parte, cel care oferă are siguranţa că darul lui este apreciat şi util, iar pe de altă parte, cel care primeşte are sentimentul că este pus în valoare şi se poate bucura de un cadou ales chiar de el”, a arătat Elena Pap, directorul general Up România.
În acest moment, aproximativ 75% dintre companiile care acordă beneficii extra salariale, aleg să ofere tichete cadou.
”În plus, tot mai multe companii folosesc tichetele cadou, în afara evenimentelor deja consacrate, pentru sărbători cum sunt cele de Moş Nicolae, 1 Decembrie sau ziua companiei. Este o soluţie modernă şi de mare impact pentru mediul de business, atât pentru motivarea şi fidelizarea angajaţilor, dar şi a partenerilor şi colaboratorilor“ a adăugat Elena Pap.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.