Un cadou care va fi distribuit sub formă de vouchere, suma totală ridicându-se la 12,2 miliarde de yuani (1,7 miliarde de dolari). Un program menit să stimuleze consumul, mai ales că respectivele bonuri vor putea fi folosite și în localuri și restaurante, dar și pentru cumpărături pe internet.
”Cadourile” vor fi distribuite prin platforma comercială online JD.com. Astfel, locuitorii Bejingului vor putea achiziționa de la bilete de vacanță, la teatru sau cinema, la cărți și alimente. Într-un cuvânt, orice.
Programul se va derula timp de o lună începând din 13 iunie, voucherele urmând să ajungă la beneficiari la sfârșitul fiecăreia din următoarele patru săptămâni. Fiecare cadou trebuie folosit în decurs de 14 zile.
Citește și Presa germană. Un conflict SUA-China, o catastrofă pentru Europa
În primele patru luni ale anului, vânzările retailerilor din Beijing au scăzut cu 20,4%, la nivelul întregii țări acest indice fiind de 16,2%, potrivit datelor Bloomberg.
La mijlocul lunii aprilie, Biroul național de statistică al Chinei a publicat cifrele pentru primul trimestru al anului, conform cărora în perioada de referință Produsul Intern Brut al țării s-a redus cu 6,8%, fiind prima scădere a PIB-ului din 1976.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.