"Ne aşteptăm ca utilizatorii să folosească un telefon pliabil la fel cum folosesc telefonul obişnuit, să-l ridice de câteva sute de ori pe zi, să-l desfacă sporadic şi să tasteze pe ecranul de plastic, care se poate zgâria rapid în funcţie de felul în care se pliază", a spus Roberta Cozza, director de cercetare la Gartner.
"În următorii cinci ani, așteptăm ca telefoanele pliabile să rămână un produs de nișă datorită mai multor provocări de fabricație. Pe lângă suprafața ecranului, prețul este o barieră, în ciuda faptului că ne așteptăm ca acesta să scădă cu timpul. În prezent, la prețul de 2.000 de dolari, telefoanele pliabile prezintă prea multe compromisuri, chiar și pentru majoritatea adoptatorilor tehnologici timpurii ".
Analiștii de la Gartner spun că este nevoie de mai multe forme şi tipuri de pliere pentru telefoanele pliabile, având în vedere înțelegerea modelelor de utilizare optimă și a preferințelor utilizatorilor.
"Un factor cheie pentru managerii de produse este să plaseze utilizabilitatea la baza dezvoltării produselor lor, asigurându-se că experiența utilizatorilor este continuă și fără probleme în toate ecranele pliabile", a spus Cozza.
Citește și:Samsung, anunț important. Ce se întâmplă cu veniturile
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.