17 este numărul norocos al lui Tisci iar casa de modă Burberry a preluat cu încântare ideea. Brandul britanic a decis ca la fiecare dată de 17 a fiecărei luni să lanseze câteva produse. De pildă, pe 17 octombrie a lansat o bluză și o cămașă, amândouă având inscripționate inițialele TB (Thomas Burberry).
Astrologia, tarotul, elemente new-age precum cristale și piramide sunt valutele forte din lumea modei care este dominată de superstiții, iar Tisci, noul designer al Burberry, este un fan avid al acestor lucruri. Riccardo Tisci citează din propria zodie care i-a adus noroc în cariera de creator de modă și a vorbit despre sfaturile oferite de un medium cât și despre preziviunile cărților de tarot. Ceasurile și tricourile lansate pe vremea când lucra la Givebcy au purtat și ele decorate cu numărul 17 și imagini ale unor cristale gigantice.
Dacă programul unei companii care are vânzări de 3 miliarde de dolari anual este stabilit în funcție de superstițiile unui designer pare excentric, strategia lansării lunare de micro-colecții nu mai este. Cele mai mari mărci din modă au început cursa pentru a exploata raritatea produselor, omind cumpărătorii cu edițiile limitate precum cele care au determinat fanii să capeze în fața magazinelor Supreme.
Burberry nu vrea să dezvăluie motivul pentru care Tisci are favorit numărul prim 17 (care in Italia este considerat cu ghinion) însă cea ce-a 17-a carte tarot este norocoasa ”Stea”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.