Anunțul a fost făcut de primarul Nicușor Dan care a mai anunţă că, până la sfârşitul anului, în flota transportului public se vor afla toate cele 100 de tramvaie noi din contractele care au fost finanţate din fonduri europene - prin Fondul de Mediu, dar şi o contribuţie din partea primăriei generale.
Recent, Consiliul General a votat studiul de fezabilitate pentru alte 250 de tramvaie, a precizat primarul Capitalei, Nicuşor Dan, conform RRA.
Primarul Bucureștiului a declarat că: ”Suntem în faza finală a evaluării pentru cei 30 de km de modernizare de linie de tramvai, deci undeva în trei săptămâni din momentul ăsta o să semnăm contractele pentru proiectare şi execuţie. Am anunţat un calendar care este respectat. În fiecare săptămână vine un tramvai nou”.
Costul mentenanţei cu noile tramvaie Imperio este de 0,21 lei per kilometru, faţă de costul de mentenanţă cu tramvaiele cu curent alternativ, care sunt de 5,75 lei per kilometru, a explicat Adrian Criţ, director general STB care a precizat că: ”De la începutul anului şi până la 1 august s-au parcurs, cu toate tramvaiele din Bucureşti, 11,5 milioane de kilometri. Acest traseu al tramvaielor, peste 1,8 milioane de kilometri sunt parcurşi de tramvaiele Imperio. Mai mult de atât, gradul de utilizare a tramvaielor Imperio, unul mult mai mare decât a tramvaielor clasice, luând în considerare faptul că au un parcurs mediu de la începutul anului de peste 33.000 de km faţă de aproape 27.000 de km tramvaiele din dotarea iniţială”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.