"Compania Naţională de Căi Ferate 'CFR' SA vă informează că a fost finalizată prima etapă a programului de îmbunătăţire a serviciilor feroviare publice desfăşurate pe raza Sucursalei Regionale CF Bucureşti, în cadrul căruia s-au executat lucrări în regie proprie pentru ridicarea restricţiilor de viteză pe aparatele de cale din zona gărilor Bucureşti Nord, Crivina şi Periş. Prin eliminarea acestor restricţii de viteză, toate trenurile care intră şi ies în/din staţia Bucureşti Nord vor circula cu 30 km/h pe noile aparate de cale (viteza maximă de proiectare admisă pentru staţiile terminus), iar pe intervalul de staţii Periş - Crivina - Ploieşti Triaj, viteza de circulaţie a trenurilor va creşte de la 70 km/h, la 140 km/h", se arată într-un comunicat al companiei.
Etapa a II-a a programului de îmbunătăţire a condiţiilor de circulaţie se va derula în perioada 29 mai - 5 iunie 2019, cu lucrări de buraj mecanizat între staţiile Buftea şi Periş şi lucrări de reparaţii pentru ridicarea restricţiei de viteză de 70 km/h, la intrarea în staţia Buftea, lucrări care vor permite creşterea vitezei de circulaţie a trenurilor la 140 km/h şi pe intervalul Bucureşti Nord - Buftea.
"CFR SA asigură publicul călător, că prin implementarea acestui program de ridicare a restricţiilor de viteză pe relaţia Bucureşti Nord - Buftea - Periş - Crivina - Ploieşti Triaj, serviciile feroviare publice vor intra pe un trend ascendent atât din punct de vedere al confortului, prin creşterea vitezei de circulaţie la 140 km/h pe întregul tronson, cât şi al gradului de regularitate pentru transportul de călători", precizează CFR SA.
Potrivit sursei citate, la ultima întâlnire de lucru, organizată la solicitarea reprezentanţilor CFR SA, cu reprezentanţii Asocierii Implenia Baugesellschaft m.b.H - S.C. Metabet CF SA, care de mai bine de trei ani execută lucrările de modernizare a celor două poduri de cale ferată situate între Ramificaţia Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud, fără a înregistra progrese în execuţie, directorul general al administratorului infrastructurii feroviare publice, Constantin Axinia, a solicitat constructorului "să finalizeze lucrările la cele două obiective până în trimestrul IV al acestui an, altfel se va rezilia contractul, ceea ce va atrage după sine emiterea unui certificat negativ, document care nu-i va mai permite acestui constructor să participe timp de trei ani la licitaţii publice în România sau în alt stat al Uniunii Europene".
CFR SA este compania care administrează infrastructura feroviară publică.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.