„Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.
La nivel internațional Volkswagen a lansat recent două magazine de acest tip într-un mall din Birmingham și într-un centru de cumpărături stradal din Varșovia.
„Suntem onorați să fim primul mall din România care are în incintă un Concept Store Volkswagen. Această deschidere confirmă intenția Anchor Group de a oferi clienților noștri cel mai bun mix de branduri, precum și faptul că o astfel de inovație reprezintă o prioritate pentru noi”, a declarat Affan Yildirim, General Manager and Board Member of Anchor Group și Board Member of MallDova.
Spațiul magazinului a fost amenajat în așa fel încât să simplifice la maximum procesul de cumpărare al unei masini. Echipa de designeri a reușit să creeze o amenajare unică de lifestyle, unde clienții pot intra în universul mărcii. Aici clienții vor putea să se documenteze, să testeze, să primească oferte inițiale și chiar să comande noi modele de mașini, piese de schimb, accesorii sau echipamente promoționale oficiale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.