Aceasta îi permite oricărui utilizator al aplicaţiei MyBRD să aibă acces, într-un singur loc, la informaţii în legătură cu conturile şi produsele deţinute atât la BRD, cât şi la alte bănci: conturi curente, credite şi carduri de credit, depozite la termen şi conturi de economii, soldul, precum şi istoricul tranzacţiilor realizate.
Pentru un control mai bun al finanţelor personale, ContAll din MyBRD Mobile oferă şi posibilitatea de a vizualiza cheltuielile împărţite pe categorii: alimentaţie, utilităţi, sport etc.
"Înainte să decidem ce variantă dezvoltăm, cele mai multe detalii au fost testate cu clienţii BRD, dar şi ai altor bănci, în focus grupuri, interviuri şi sesiuni de user testing. Layout-ul ecranelor, modul de interacţiune din aplicaţie, swipe-ul, scroll-ul, navigarea între ecrane, elementele grafice, toate acestea au fost testate şi evaluate de clienţi pentru ca produsul finit să fie cât mai aproape de cerinţele lor. (...) Suntem conştienţi că în digital filosofia 'fail fast and learn fasterg' e singura care ne va permite să menţinem ritmul în piaţa de digital banking. De aceea, am creat Contall lucrând în metodologia Agile", a spus Bogdan Brăslaşu, director Digital şi Omnichannel la BRD.
La rândul său, Gabriela Simion, directorul executiv al Departamentului Marketing şi Management Produse din BRD, a subliniat că agregatorul ContAll a fost creat "pornind în primul rând de la experienţa pe care vrem să o oferim clienţilor şi construind împreună cu ei produsul finit. Suplimentar, vom continua să perfecţionăm aplicaţiile de bancă la distanţă astfel încât să răspundem preferinţelor utilizatorilor noştri, fără să uităm de siguranţă".
Pentru a folosi noua funcţionalitate, utilizatorii MyBRD Mobile trebuie să introducă datele de autentificare aferente aplicaţiei de internet banking a băncii pe care doresc să o adauge. Aplicaţia va aduce apoi conturile şi tranzacţiile disponibile în acel moment, iar informaţiile pot fi actualizate printr-o simplă apăsare a unui buton.
În acest moment, ContAll agregă informaţii referitoare la conturile şi produsele bancare deţinute la BRD, BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank şi ING Bank.
BRD are un stoc de peste 1,5 milioane de contracte de banking digital şi a "semnat" mai multe premiere pentru sistemul bancar. Banca se numără printre iniţiatorii tehnologiei contactless în România, a derulat primul pilot al tehnologiei NFC din sistemul bancar românesc, a oferit funcţionalităţi inovatoare pentru serviciul mobile banking (split the bill, transferul de bani către un număr de telefon, transferul de bani între două telefoane mobile prin simpla atingere).
BRD - Groupe Societe Generale operează o reţea de 745 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,4 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 28.000 POS-uri şi aproximativ 1.500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii septembrie 2018, de 53 miliarde lei.
Banca face parte din Grupul Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.