O sursă a declarat recent pentru agenția Reuters că nu vor fi efectuate disponibilizări în urma opririi producției.
Decizia opririi producției a venit în decembrie, la doar câteva zile după ce autoritățile de reglementare din SUA au avertizat gigantul aviatic că și-ar fi stabilit așteptări nerealiste în legătură cu momentul în care avionul va fi autorizat să zboare din nou.
Autoritățile de reglementare din domeniul aviatic din întreaga lume au interzis zborurile cu 737 MAX în martie, după o prăbușire catastrofică în Etiopia, al doilea accident pentru avion la doar cinci luni după unul similar în Indonezia. Accidentele au luat în total 346 de vieți.
Haos pe aeroporturile din Germania. Peste 170 de zboruri, anulate
Boeing a spus în octombrie că ar putea recurge la o înghețare a producției sau o reducere suplimentară, dacă aprobarea corecțiilor software pentru controlul zborului și modificările din procesul de instruire a piloților se extind până în 2020.
Orice modificări ale producției MAX ar putea avea implicații semnificative pentru economia Statelor Unite. Incapacitatea Boeing de a livra aeronava în perioada interzicerii zborurilor a afectat deja deficitul comercial al Statelor Unite.
Boeing a redus producția lunară de 737 la 42 de aparate, de la 52 în aprilie 2019. Executivii companiei au spus în octombrie că speră să reia livrările în trimestrul IV și să elimine întârzierile până la sfârșitul anului viitor. Unii directori de companii aeriene și din industrie au apreciat că recuperarea întârzierilor ar putea dura doi ani. Boeing plănuise să majoreze producția la 57 de avioane pe lună până la sfârșitul anului 2020.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.