”Ne angajăm să facem tot ce depinde de noi pentru a readuce 737 Max acolo unde merită. Dacă acest lucru presupune o schimbare de nume, o s-o facem”, declarat Greg Smith, director financiar al întreprinderii în prima zi a reuniunii industriei aviatice de la Paris. O zi în care constructorul american a trecut, aparent, neobservat, umbrit de rivalul european Airbus.
Și totuși! Surpriza nu a întârziat să vină. Grupul IAG (British Airways, Iberia, Vueling, Aer Lingus și Level) a comandat grupului Boeing un număr de 200 de aparate 737 Max, modelul ținut la sol din luna martie, după oribilele accidente soldate cu 346 de morți în Indonezia și Etiopia. Deocamdată, este vorba de o scrisoare de intenții.
Citește și Boeing recunoaște: E nevoie de timp pentru recâștigarea încrederii
O tranzacție care va ajuta, totuși, Boeing să demonstreze că aparatele sale 737 Max sunt demne de încredere. Valoarea contractului se ridică la peste 24 miliarde de dolari, preț de catalog. Primele livrări de MAX8 și MAX10 sunt prevăzute pentru 2023. Este prima comandă primită de Boeing din ultimele luni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.