Într-un comunicat, gigantul industriei aerospațiale americane precizează că, în elaborarea noului aparat, dezvoltatorii au ținut cont de dorințele și indicațiile militarilor. FARA este echipat cu un singur motor, un rotor principal cu șase lame și alte două elice în coada mașinii. Cabina echipajului dispune, printre altle, de un panou de control modular.
În ceea ce privește armamentul din dotarea elicopterului, este vorba despre patru rachete ghidate din clasa ”aer-sol” și de un tun automat de 20 mm. Tot armamentul va fi suspendat pe dispozitive speciale, care se strâng în fuselajul mașinii.
Citește și Cel mai scump elicopter de luptă din lume. Cum arată VIDEO
”Propunem ceva mai mult decât un elicopter - propunem un sistem accesibil și complet integrat destinat armatei, misiunilor militare, un aparat de viitor. Am îmbinat inovația, ingeniozitatea și tehnologii specifice avansate, testate deja și minuțios analizate, astfel încât să punem la dispoziția beneficiarilor o soluție convingătoare”, a explicat Mark Cherry, vicepreședintele Phantom Works, firmă care intră în componența Boeing.
După toate probabilitățile, FARA va completa nișa aviației ușoare, ocupată, anterior, de elicopterul Bell OH-58D Kiowa Warrior, aflat în serviciul armatei începând din 1967. Kiowa Warrior a efectuat ultimul său zbor în septembrie 2017
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.