Din 2004 până în 2013, producătorii de automobile s-au întâlnit în mod regulat cu producătorii de oțel și cu alte companii din lanțul de aprovizionare, pentru a discuta suprataxele plătite pentru achiziționarea oțelului, potrivit autorității antitrust privind comportamentul de cartel.
Prețurile ilegale rezultate din cartel au fost plătite până cel puțin în 2016, a adăugat acesta, conform sursei precizate.
Șefii de la Volkswagen, puși sub acuzare de procurori
Cei trei producători au acceptat amenzile. Astfel, BMW va plăti 28 milioane de euro, Damiler - 23,5 milioane de euro -, iar Volkswagen a refuzat să comenteze suma pe care urmează să o plătească.
Autoritatea germană antitrust a informat că preţurile de achiziţie ale produselor din oţel care au făcut obiectul cartelului reprezintă mai puţin de 1% din valoarea finală a unei mașini.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.