Motoarele cu combustie internă fabricate în prezent la München vor mai fi produse în fabricile BMW din Austria și Marea Britanie, a spus șeful de producție Milan Nedeljkovic, deși mașinile care folosesc aceste motoare vor fi încă asamblate la uzina din München.
Totuși, până în 2023, cel puțin jumătate din vehiculele produse la München vor fi electrificate - fie electrice cu baterie, fie hibrid plug-in, a spus compania.
BMW și-a propus ca cel puțin 50% din vânzările totale de mașini noi să fie electrice până în 2030.
Mașina i4 cu baterie electrică a fost realizată pe o linie de asamblare comună cu modele cu motor clasic și cele hibride precum BMW Seria 3 Sedan și Touring, o schimbare care a costat 200 de milioane de euro, investiți în infrastructura de producție, spun reprezentanții companiei.
O linie de asamblare mixtă similară este deja în desfășurare la uzina Dingolfing a producătorului de automobile, care produce BMW iX alături de modelele hibride și ICE.
BMW a spus anterior că se așteaptă să producă mai puțin cu până la 90.000 de mașini decât s-ar fi putut vinde anul acesta din cauza lipsei de cipuri care a afectat producătorii auto din întreaga lume.
De asemenea, s-a angajat să reducă emisiile provenite din logistica de transport la uzina din München, cea mai mare a companiei, la zero în următorii câțiva ani, fără a anunța o dată anume, prin utilizarea mai intensă a transportului feroviar și a camioanelor alimentate cu baterii pentru a transporta vehicule în și în jurul fabricii, se arată în comunicatul BMW.
Citește și: Boxe portabile. Sony vine cu un nou concept. Va rezista?
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.